Copyright © 2014 .rezervat autorului OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen şi Blogger Buzz.
Autorul graficii digitale 3D este: OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen
Materialele
istorice au fost concepute şi redactate de OBedeya Dorin David Aurel
Ben Aharon Cohen cu îndrumarea Yad Vashem Ierusalim "Muzeul
Holocaustului" (ebraică:יד
ושם „monument și nume”) este denumirea Memorialului Victimelor
Holocaustului, instituție oficială a Statului Israel, constituită în
1953 la Ierusalim, print-o hotărâre a Knesset-ului - parlamentul
israelian.
Acest blog conține grafică digitală tridimensională creată de mine și destinată victimelor Holocaustului şi urmașilor acestor supraviețuitori ,fie evrei, fie ne-evrei din alte națiuni și din alte confesiuni religioase.
Înăuntru în bara superioară de navigare ,(frontală) sub antet veți găsi aceste pagini:
Holocaustul a fost o tragedie a omenirii şi un coșmar al rasei umane.
Acestor
victime nevinovate le dedic cu evlavie şi pioșenie , acest blog şi
grafica digitală tridimensională care să amintească omenirii aceste
atrocități, acest coșmar. Şi ca memoria lor să nu fie uitată şi nici
târâtă în ridicol .Pentru ca martirajul acestor milioane de oameni să
nu fi fost în zadar ,pentru ca niciodată Holocaustul să nu se mai
repete.
Am dorit mult ca aceste imagini să fie frumoase ca tehnică artistică,ca realizare digitală. Dar am dorit să fie oribile,terifiante,atroce şi de maximă cruzime. Ca să arăt tuturor vizitatorilor că în realitatea Holocaustul a fost un coșmar al omenirii.Cu mult mai feroce,mult mai atroce şi de cumplită cruzime.
PRECIZĂRI NECESARE : TREBUIE SĂ ȘTIȚI!
- Imaginile sunt realiste . Nu sunt fotografii după persoane şi locuri reale.
- Sunt imagini artificiale 100% care au la bază locuri reale şi persoane reale, ca informație şi documentație. Dar nu sunt obținute prin obiectivul aparatului FOTO.
- Sunt create pe 3D Max-Maya majoritatea [3D Max online editor ], prelucrate în Editor de Imagini Online [Online Editor Image] .Şi doar câteva imagini au suferit o finisate pe Photoshop. Poate părea incredibil dar 3D Max nu are unele efecte .
- Grafica respectă ADEVĂRUL ISTORIC şi nu intervine brutal ca să manipuleze oamenii .
- În această imagine aveţi clar exemplu cum şi în ce fel sunt create imaginile digitale tridimensionale . Cele 1800 de pucnte ale feţei şi bustului au folosit petece "patch-uri" de textură naturală după textile sau piele naturale.Fiecare parte a feţei are un tip de piele,potrivit rasei din care face parte. 3D Max are o asemenea arhivă.
- "Patch Library" este arhiva creatorului de imagini digitale 3D Max.Tocmai ca omul să nu aibe la final aspect de plastic, cu un luciu de plexic sau plastic. Atunci se folosesc "petice" din textura reală , de la diferite fotografii. Bucățile "peticele"nu păstrează fotografia din care au fost luate. Peticele se post schimba de la persoane diferite pentru o singură față creată.Pentru a obține efectul final,dorit. Totul este construit pe "Grid Form" sau "Grid Object " adică pe schela obiectului, a formei. După care îl umple cu o pastă gri sau albă sau neagră. Şi arată ca o statuie.La sfârşit este "colorat" ,adăugând textura compusă din minim 1800 de petice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu